CISV Danmarks generalforsamling 2021
Indkaldelse til CISV Danmarks ordinære generalforsamling 2021
- lørdag d. 20. marts kl. 13 - 15
Virtuelt TEAMS-møde: virtuelt link
Foreløbig dagsorden (PDF) ifølge gældende vedtægter
Valg af dirigent
Formand aflægger beretning om virksomhed i det forløbne år
Kasserer aflægger regnskab for det forløbne år
Hovedbestyrelsen fremlægger handleplan og budget for indeværende regnskabsår
Fastsættelse af medlemskontingent for næstfølgende regnskabsår
Indkomne forslag
Vedtægtsændringer: link til vedtægtsændringer
Valg *
Valg af næstformand – for en toårig periode
Valg af kasserer – for en toårig periode
Valg af statsautoriseret revisor
9. Præsentation af de valgte Nationale Juniorrepræsentanter i Hovedbestyrelsen
10. Præsentation af lokalforeningernes repræsentanter i Hovedbestyrelsen
11. Evt.
Forslag, som ønskes behandlet af medlemmerne på Generalforsamlingen, skal være formanden i hænde senest tre uger før afholdelsen, dvs. d. 27. februar 2021. Forslag skal sendes på mail til president@dk.cisv.org.
På Generalforsamlingen kan alle fremmødte medlemmer ifølge de gældende vedtægter hver medbringe to fuldmagter - download evt. her. I praksis skal fuldmagter for at erklæres gyldige sendes på mail til president@dk.cisv.org og vicepresident@dk.cisv.org INDEN mødestart.
* På generalforsamlingen skal nedenstående vælges:
- Næstformand for en toårig periode (Nuværende næstformand genopstiller)
- Landskasserer for en toårig periode (Nuværende landskasserer genopstiller)
Vil du læse mere om, hvad de ledige poster indebærer, kan du finde yderligere information her: https://www.cisv.dk/om-cisv/cisv-danmark/daglig-ledelse/. Du er også velkommen til at skrive til Daglig Ledelse på daglig.ledelse@dk.cisv.org
På vegne af Hovedbestyrelsen og Daglig Ledelse,
Rikke Juel Enemærke (Formand) og Birgitte Guldbrandsen (Næstformand)
Tid og sted
20-03-2021 13:00 - 15:00
TEAMS-møde
Rikke Juel Enemærke
E-mail:president@dk.cisv.org
Mobil: 26740263